poniedziałek, 2 września 2013

Hej pewnie wam się nudzą film z YouTube i komentarze i posty o gwiazdach wiec  będę wam tez dawać rady o czym chcecie po prostu napiszcie  w komentarzach i nie krepujcie się proszę i ja  od jutra tez będę was prosić o rady  i tez będę wam dawać rady okej.A do jutra będę dawać nowe posty na iv.com.Margaret wschodząca gwiazda ma własnego bloga o modzie i album który zapomniałam jak się nazywa Margaret to ekspertka moim zdaniem w modzie tak samo jak moja  idolka Violetta (Martina Stoessel) Margaret ma wielki talent i tez bardzo ładnie śpiewa pewnie nie raz o niej usłyszycie i pewnie podbije rynek muzyczny.A to maly filmik z  youtube piosenka margaret 


p.s.możecie napisać w komentarzach o jakich gwiazdach mam pisać i jeszcze jedno Nie mam nic te zdjęcia i filmy z YouTube nie są moje tylko  są z YouTube lub Google  grafika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz